What the future has in store for us

Ibland måste man stanna upp. Ibland måste man stanna upp, andas och börja om.

Nästa vecka ska jag skriva på kontrakt. Har blivit erbjuden en fast tjänst och jag är super exalterad. Just nu känns det som om alla små pusselbitar faller på plats.

Målet är att i slutet av oktober/november att ÄNTLIGEN ha körkort. Jag sliter på varje dag och jag är heeeeelt slut i slutet av dagen. Igår var jag så trött och framför allt tankspridd att jag styrde bilen åt sidan och sa att jag måste fokusera och andas för att kunna koncentrera mig.
En tjej på intensivkursen sa: "jag tror att du har alldeles för stor press på dig själv". Kanske men samtidigt inte! Det finns inget annat än att lyckas. Det finns inte tid och definitivt inte pengar för att misslyckas och behöva göra det igen.

Nästa helg ska jag jobba på en modeshow och hjälpa till. Många järn i elden och nästa vecka har jag fullbokade dagar hela veckan. Det är jag dock väldigt glad för då går tiden och dagarna mycket fortare.
Det är mycket som händer just nu och är väldigt exalterad!

Ha en bra dag och helg!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0