Work in progress

Min kreativa nerv är på helspänn!
Jag absolut älskar att skissa med blyerts, men det blir aldrig något av det jag skissar. Pappa är nog min största suporter när det kommer till mitt målande. Många gånger har han tagit mig till måla affären och bett mig köpa på det jag behöver. Limpistoler och lim, färg och penslar i alla former. Och för ett år sen i julklapp fick jag en wacome ritplatta av honom och nu äntligen ett år senare har jag tagit tag i detta projekt och kan nu inte sluta!
Det är en helt ny värld i photoshop och jag tycker att det är så kul! Har hittat en speciell typ av motiv som jag vill måla och detta ska även bli ett framtida projekt. Eller snarare en ansökan.
Är så exalterad. Här är dagens kreation:




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0