Home and away

Då är jag på Frankfurt flygplats i vanlig ordning. Två veckor har vi haft tillsammans och nu vet vi inte när vi ses igen. Förmodligen inte fören om 3v eller mer.
Fast Nacht var en otrolig upplevelse och Jag måste säga att jag är otroligt imponerad av det tyska folket. Men mindre imponerad av språket haha. Har upplevt ord den här vistelsen som har dubbelbetydelse. Vilket är mycket svårt för en utlänning som jag att förstå! Awsome och kåt är samma ord! HUUUR ska man kunna veta vad denna person menar. Haha.
Nu är det serious business när jag kommer hem! Ska försöka söka extra jobb för att spara pengar till hösten. Jag kan berätta senare vad det är till men nu är det under process och kräver även mycket tid!
Btw har jag berättar att jag börjat min tyska kurs?! SUPER KUL! men hade ingen aning att det var så mycket jobb!

Ha en bra tisdag! Själv är jag HELT slut!



Postat av: Anonym

Love You

2013-02-12 @ 17:32:28

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0