Ἀθῆναι

Så dagen är här. Jag och Kilian tar morgon tåget kl. 07.04 från Thessaloniki till Aten (!)
Planen är att åka till Acropolis of Athens, samt museumet och massa andra bravader. Är sjukt exalterad. Det enda som vi båda är nervösa över är att på fredag är det det 13:e.....
Vi har båda väldigt roligt tillsammans och har både en och annan gång hamnat i trubbel så förhoppningsvis inget besök på polisstationen i Aten, inga fler besök på gay barer där vi inte är välkomna och heller inga jamaicaner som jagar oss genom stan.

Nästa vecka är planen att vi hyr bil och åker till macedonien och sen kanske Sofia...Förhoppningsvis går planen i lås och Kilian kör, eftersom jag inte har något körkort. Shit, jag måste verkligen skaffa mig ett körkort.

Ha det gött!

(Bild tagen av Sandra)

xoxo



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0