Liberty 1 Hotel

Hej!
Klockan är nu snart 11 och För en timme sen kom vi tillbaka från frukosten. Kilian är fortfarande mycket sjuk. Feber, huvudvärk och hostar. Detta är samma scenario Som när jag och Rick åkte till Åre För att Åka skidor. Han var sjuk hela semestern och Jag lekte sjuksköterska...ah!
Tyvärr så är det söndag och allt i Grekland är då stängt. Jag sa åt honom redan för tre dagar sen att vi borde gå dit men ni alla vet väll hur män är. Dom "vet ju bäst" men i slutändan är det vi kvinnor som får ta hand om männen.

Hur som helst. Turista idag blir väll inte av. Utcheck idag kl.14 och hyrbilen måste lämnas tillbaka. Vi sa kl13 så nu måste vi ringa och fråga om vi kan lämna den senare.

För övrigt ska jag inte klaga! Sitter på balkongen med en bok i Handen men 26grader sol och havsutsikt. Så det så!!

 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0