Back to my roots

Jag är väldigt exalterad idag. Ska åka från landet till min kära och en av mina äldsta vänner Emelie.

AW är på schemat (After work) men det kräver ju att man har ett jobb..vilket jag jobbar på, så det kanske räknas?

En flaska rosé, shorts och läppstift och jag känner mig som i mitt ess. Idag är det sol i Stockholms skärgård och hoppas att det är det hemma i lilla byn med. Ska bli kul att träffa alla tjejerna igen och få en update om vad som har pågått medan jag vart borta.

Har inte bott hemma i stockholm sedan jag tog studenten år 2008. Bott i London , Örebro och pendlat till England och sen gjort min sista termin i Grekland. Nu har jag flyttat hem till mitt kära Stockholm och ska börja pendla till Tyskland istället. :)


Ha en bra dag!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0