Hej igen!

Jag vill först säga att jag förstår varför folk lämnar blogg.se.....jag är besatt av blogg-appen för att kunna göra i lägg och har pga av att den inte fungerat korrekt kunna uppdatera min sista tid i Grekland och på resande fot. Ursäkta för det.

MEN! Mycket har hänt. Jag är nu hemma i Sverige igen och har vart hemma i mina föräldrars hus en gång och i min nya lägenhet i centrala Stockholm 2gånger.

Jag och min kärlek...yes jag har en mycket betydelse full man i mitt liv nu. Vi reste i juni och juli då vi besökte en fantastisk grekisk ö och upptäckte Turkiet. Jag har gjort PARAGLIDING över Turkiets mest fantastiska bukt och landskap. Jag som är så otroligt höjdrädd kan fortfarande inte förstå att jag gjorde det men teamet var fantastisk och satte på mig utrustningen först av alla och mer eller mindre sa: spring när jag säger spring. 2sek senare
SPRING!
And up I went.

Den sista tiden, för att vara mer exakt sedan den 26:e juli har jag spenderar min tid på landet med min familj. Mest min pappa och min älskade hund. Pappa är den som har möjligheten att jobba härifrån så de andra två medlemmarna pendlar mellan landet och stan.

Dagarna här har främst vart detox och träningscenter. Men nedbetoning på träningscenter då jag har sedan min resa i Turkiet haft Ont i min vänstra fot och tre veckor senare har det fortfarande inte gått över (men jag försöker).
Annars är det fiske, vi har hittat en fantastisk spot för fiske! Bär- och Svampplockning och sol. Om inte vädret tillåter blir det lite små utflykter.

Det är en snabb update om vad som hänt. Ska försöka posta lite bilder.

Massa kärlek och mina erasmus vänner åh vad jag saknar er! Puss



Postat av: Sandra

Underbart att få en update! Puss

2012-08-14 @ 18:42:19
URL: http://sandrawager.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0