To be out On the market

Ja, som nyexaminerad student måste man ju inskaffa sig ett jobb. Det är läskigare än vad jag trodde att söka jobb med en kandidat i bakfickan. Jag menar nu har man dom förutsättningar (om man exkluderar erfarenhet) att söka dom jobb man alltid drömt om.

Nu i början är jag väl medveten om att jag inte kan få ett kanon jobb som jag vill jobba med för resten av mitt liv. Men mer än gärna jobbar jag mig uppåt. Klättra på karriärstegen!

"det finns inga genvägar till framgång" som så många gånger jag har hört det. Hela mitt liv om jag ska vara exakt. Håller verkligen med...inga genvägar.

Så, har sökt en massa jobb och håller fingrarna att det är någon därute som tycker att jag är intressant för deras organisation. Jag är självsäker och vet att för eller senare kommer det :)





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0