Moving!

Hej !
Det är mycket som händer just nu. Jag har haft problem med min hyresvärd om att jag vill flytta. Eftersom att jag lämnade en deposit på 500€ när jag flyttade in hotade han med att inte ge mig tillbaka dom pengarna. MEN nu har han ändrat sig efter en het debatt på telefonen.


Så imorgon kl.12.00 måste jag flytta ut och kommer att bo hos en vän tills jag flyttar in i min nya lägenhet. Den nya lägenheten är otrolig! Den är så fin och hyran är halva som jag har nu. Jag kommer flytta in med en Österrikisk tjej som heter Marie och hon är fantastisk. Jag är super taggad och är otroligt glad. Men OM jag skakade efter mitt samtal med hyresvärden. Moment of truth imorgon om jag ser mina pengar eller inte. Om det hade handlat om 100€ hade det vart okej och skitit i dom men när det är 500€ vilket motsvarar nästan tre hyror i den nya lägenheten så är det inte kul längre.


Jag har packat hela kvällen och ska gå och lägga mig nu. Fabian kommer och hämtar mig med bilen imorgon och skjutsar mig till Kilian som bor granne med min nya lägenhet och lämnar alla mina saker där. Sen onsd-lörd sover jag hos Fabian och Alexandra för i helgen så åker hela EILC klassen på övernattningsresa vilket vi alla ser fram emot.


Inte nog med det så ska jag ÅKA SKIDOR I GREKLAND NÄSTA HELG!! Sug på den ni!


Livet är aldrig lätt för Dénise, det vet ni alla som känner mig. Men Livet är bra!


Xoxox





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0