My Baby Sister!

Planen idag var att gå förbi jornalist högskolan och registrera mig för universitetet men eftersom Sandra (från mitt hem universitet i Örebro) flyttar hit till Thessaloniki nästa vecka, och även hon måste registrera sig så ingen administrationsdag idag.

Däremot vaknade jag till 4 fantastiska sms från min Lilla syster Danielle! Fyra exalterande sms om att hon redan nästa vecka kommer att komma till Grekland och hälsa på mig. Jag saknar min lilla syster och resten av min familj. Jag är väldigt nära hela min familj och jag är överlycklig att få en liten familjedos här i Grekland!
Kan inte beskriva med ord hur glad jag är idag! Inte nog med det så är det sol ute och jag har precis tagit på mig en långklänning och är redo för lunch i studentrestaurangen!
(Haha! Jag bjuder på dessa bilder!!)

Ses snart syrran!

K Ä R L E K



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0