Revealing: part Three - Stalker 1 & 2

Det är inte klokt!
På 6 veckor som jag har bott här har en massa galningar kommit i kontakt med mig. Jag har ingen aning men jag är tydligen en magnet för stalkers. Mer eller mindre Fyra stycken på 6 veckor!

Jag tar det från början.....

Första helgen jag var ute berättade jag att det var en man med en bil som förföljde mig och försökte få in mig i hans bil. Men jag rullade vidare hem och ignorerade honom. Läxa: Ha Alltid med med pepparsprayen!

Efter den här utgången så var vi i skolan som vanligt på måndagen. Efter halva lektionen så gick vi till cafeterian då en man kommer fram till mig och säger:

- Hej Sverige! Du är Denise va? Svensken?

Jag ser ut som ett STORT frågetecken och har aldrig sätt den här mannen i mitt liv (trodde jag) och svarade:

- Eh, jo jag är Denise och är svensk...Känner vi varandra?


Den här killen smilar och han har den VÄRSTA andedräkten du kan tänka dig och har GUL beläggning i hela munnen! - Aldrig i livet att vi har haft en seriös konversation tidigare!!

- Kan jag ta med dig på en kopp kaffe så vi kan lära känna varandra bättre. Jag hade väldigt kul sist.


Jag tappar min haka och undrar vad sjutton har jag och den här mannen egentligen gjort!
- Jag har pojkvän (lögn) och tackar för din förfrågan men tyvärr.


2 dagar senare
Jag och mina vänner är på en nattklubb som heter Eight Ball då jag känner en hand på min axel och en röst som jag på något vis känner igen som säger:

- Hello Denise, Swedish.


Jag vänder mig om och där står han, fortfarande med en gulbeläggning i hela munnen. Läxa: Erbjud nästa gång en tandborste.

1 dag senare
Vår klasskompis fyllde år och vi alla skulle fira henne på en Taverna och vi gick som en grupp upp mot restaurangen då en röst säger:

-Hey Sweden! Denise! How are u?

"OMG!" Tänker jag i mitt huvud. Vad gör han här? Där står han med ett stort smile och fortfarande en gulbeläggning på tänderna och försöker förgäves att få mitt telefon nummer. Mina kompisar fortsatte att gå eftersom dom vart med mig alla tidigare gånger och orkar inte ens höra på mina försvarstal. Läxa: Ge aldrig ut ditt telefonnummer till någon som aldrig borstar tänderna. Det blir aldrig en relation av det hela.




xoxox





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0