Right Now!

Just nu är det lite folk hos mig och Marie. Det är Alexandra, Fabian, Tristan, Michael, Kilian och jag. Måste bara påpeka att jag älskar livet här! Jag är på moln just nu!
Idag har det varitadminstationsdag! Skickat papper fram och tillbaka gått till Erasmus Office och betalat min resa till Bulgarien!!!!!!!!! POOW POOOW!!
Ha räen försökt fixa ett grekiskt ID nummer och officiellt bli Greek! Med det menar jag att jag måste bli greek för att ha en hyreskontrakt!
Jag och Kilian har gått genom hela staden igen. Jag har Köpt:
  • Två Klänningar
  • En tjocktröja
  • En T-shirt med amerikanska flaggan på (Kilian hatar den)
och ingen Bogdaza (en grekisk dessert) som var ett av våra mål med dagen. Inte nog med det så är Kilian som ett barn. Han förstår hälften av vad vi var tvugna att göra för att registrera oss vid universitet och jag var tvungen att upprepa mig själv tusen gånger!  Men det är okej, jag gillar honom
In English
The Translate Buttom is on the top of the header!
Love, peace and out!
image description
image description
image description
image description



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0