Tonight is The night

Hey all!
Sitter och lyssnar på Skrillex och TAGGAR för ikväll! Ikväll är det Erasmus Party @ Eight ball och jag är super taggad!
En lång grekisk lektion som handlade om plurar fick min hjärna att nästan explodera!
Jag och Marie har varit och tittat på lägehet idag. Det är nämligen så att jag ska flytta ut ur min nuvarnade lägenhet. Den är otroligt dyr i jämförelse med alla andra lägenheter. Den här lägenheten har tre rum, ett stort vardagsrum och kök. Sen en balkong som går runt hela lägenheten!! ROOF TOP PARTY!!!!!!!!!!!!
Det är hälften så dyrt som min nuvarande hyra och då är den här lägenheten inkl. elektrisitet. Detta kommer bli grymt bra!!
Nu ska jag iväg hem till Kilian!
SEEE YA!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0