Bad update!!

Heeey All!!
Ursäkta mycket dålig uppdatering från min sida. Det har varit mycket att ta in nu den första veckan.
Men så här ligger det till... Jag har nu gått en vecka i min grekiska kurs vilket är 3,5h varje dag månd. - fred. Det är sjukt svårt!! Men jag kan säga:
Hej jag heter Dénise   -    Με λενε Ντενιζ
Jag är ifrån Sverige    -    Είμαι από τη Σουηδία
Jag förstår inte -    Δεν καταλαβαίνω
Tack -    ευχαριστω
Hej/Hej då  -    Γεια σας
etc etc. Nu idag har vi lärt oss om vår familj.. Eller snarare Iannis familj. Vi skriver mer eller mindre:
"han är gift med, hon heter. Han har en son och en dotter."
Idag har det varit varmt på dagen. Så fort solen skiner är det helt okej varmt!! Så fort solen går i moln och det blir mörkt är det rätt kallt här i Grekland men en svensk viking som jag klarar av kyla!!
Uppdateringen fortsätter i nya inlägg som kommer snarast.
KÖÖSSSSS Miss Ya All...



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0