BFF!

Lido och jag är väldigt lika varandra och när man är van vid att ringa varandra 10 gånger om dagen eller spela in roliga "hey tell" meddelanden så är det svårt att helt plötsligt bryta det.


Så det här inlägget tillägnar jag min käraste vän Johanna invalido Lido Liedgren!


- Om ni någon gång skulle möta oss tillsammans så förstår ni vad jag menar. Vi överröstar varandra, tappar alltid rösten och skrattar otroligt mycket och högt. Inte nog med det, när vi lyssnar på våra alltid så roliga videodagböcker så vet vi inte vem det är som pratar egentligen.










Postat av: LIDO!!

Ååååh min Dempa!! Vad fint! Kunde inte få en bättre start på dagen!



Skulle vilja dedicera några låtar till dig

1) Carola - På egna ben

2) Roxette - Dangerous

3) Leona Lewis - Bleeding Love



Kan detta betyda att vi kommer ha rösten kvar hela våren? Vad kommer hända när vi väl möts igen?! Vågar inte tänka! Stackars andras öron...



Sist vill jag bara påpeka att du vet ju hur mycket jag hatar Lätta-reklamen "Jag ger dig min mooooorgon..." men nu tycker jag pytte(bara mini) lite om den för då tänker jag på dig som brölar ut den VARJE gång den går på tv.



BL

/din Lido

2012-01-17 @ 10:32:32
Postat av: Dénise

HAHA!

Du är bäst!!!



Detta gjorde min dag! - skrattade till och med rakt ut! TACKI!

BL!

2012-01-17 @ 11:22:02
URL: http://voyage.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0