My Bad

Är otroligt ledsen för dålig bloggning. Det har bara inte vart på min prioritetslista tyvärr.
Mitt liv ser ungefär ut så här i veckorna:

Vaknar runt 11.00

"pluggar" Lite grekiska, gör hemläxan

går till Student restaurangen kl.13.00

14.00/15.00 börjar grekiska lektionen (pågår i 3,5h)

slutar 17.30/18.30 - Går till studentresaturangen.

20.00 kommer hem igen - planerar för kvällen och kommer hem sent.


Så någonstans däremellan är man otroligt mossig i huvudet och orkar inte alls att blogga. Så återigen - Jag är ledsen och JA jag ska bli bättre. Det kommer updates nu idag och i veckan om vad som händer här.
MYCKET HAR OCH KOMMER FÖRÄNDRAS. Bildregn ifrån alla våra tripper kommer också!

xx Denise



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0