Revealing: part one!

Registreringen på skolan är klar! Vi var fyra stycken av typ 30 som var där i tid. Sen allt mellan 08.30-09.00 droppade det in folk.
Argyro (min fadder) lärde mig två sekunder efter att vi träffats att greker kommer inte i tid. Get used to it! - Okey är bra för min del då jag alltid kommer fem minuter sent. Tidsoptimist!

HAHA! Så handlade jag idag! jesus, det är ju bara det en konst! När jag skulle betala mina 20€ på kortet fick jag först dra det, gå bakom kassan till en annan kassa skriva in pinkoden, sen signa kvittot och sen på kvittot vid den första kassan.....pju! Jag måste verkligen ta ut mer kontanter...

Tänkte avslöja den första delen av mitt boende...Det vill säga min utsikt! Jag bor jätte bra! Egen balkong och fräscht! Passar mig perfekt eftersom jag är lite kräsen, ni som känner mig vet att jag inte riktigt klarar av vissa lägre standarder och då menar jag främst att sova i äckliga/ofräscha situationer/ställen. Usch! Det är min värsta mardröm! Så på så sätt är jag nöjd! Så den här utsikten ska jag lapa med många glas vin i handen!

Utsikten till höger -upp mot bergen.


 

In zoomad utsikt upp mot bergen


 

Ner på gatan, färsk frukt och bredvid är det ett bageri



Utsikt mot höger byggnaden allra längst bort än universitetet, 100m :)


 

Utsikten rakt fram...Detta är det man möts av men jag väljer hellre att titta åt vänster!


 


xx

Dénise

 

 






Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0