Sick.

Hej allihoppa!! Jag får verkligen be om ursäkt för DÅLIG uppdatering på bloggen. Men sen jag anlände till Thessaloniki har min energi nivå varit otroligt låg . Har absolut ingen aning om varför men min teori är att det har varit så otroligt mycket intryck och jag har försökt få hela den här upplevelsen att sjunka in.
Alla i klassen har varit förkylda. Eller är. Och nu är det min tur. Inte bara förkylning utan en hemsk hosta på det!


Har så ont i mitt bröst att jag inte vet vart jag ska ta vägen! MEN trots det så har jag pallrat mig utanför dörren idag. Hade nog aldrig klarat av att vara kvar i min lägenhet hela dagen. Jag och Kilian har varit ute på stan och spatserat längst vattnet och hamnen. Tog en OTROLIGT stark och konstigt kaffe - som var för övrigt mycket gott. Kilian har klagat på hjärtklappningar efter det haha!


Nu sitter jag på i Heart Café och bloggar/redigerar bilder och pluggar. Har inte varit i skolan idag tyvärr. Min kropp är så låg och jag hade aldrig klarat av att sitta i 3,5h och lära mig grekiska. Så sitter och lyssnar på musik, njuter av den här underbara dagen (trots att jag är sjuk) och hoppas att Kilian kommer och joinar mig efter sin lektion.


SEEE YAAA!!!


En perfekt dag i Grekland.



Postat av: sandra

LÄNGTAR! Skulle det inte finnas internet i lägenheten? Kram

2012-01-23 @ 18:39:18
URL: http://sandrawager.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0