Time To *Piiiiiip*

HEEYY!!
Den här dagen har gått extremt fort. Man märkte att alla i klassen var extremt trötta på att lära sig grekiska och läraren var sjuk.
MEN Idag så är det fest på universitetet. Vi ska väll gå dit och kolla in DJ båsen och alla grekiska studenter. Men jag har blivit inbjuden till en Grekisk födelsedagsfest så jag ska nog gå dit och säga hej. Sen blir det biljard med resten av EILC familjen. Sen UT PÅ STAN!! Jag är inte alls Taggad på att vara på universitet och festa. Förra veckan var det slagsmål och massa förstörelse och folk fick åka in på sjukhus så stan för mig. Se vad Thessaloniki har att erbjuda!
Dorka and I saaaaayy: HEEEEYYYY FOLKS! LET'S DO THIS!!
xxx
Love to u all!!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0