What a Great Day!

Sverige, Stockholm levererar!! Börjar med att vakna upp och dricka mitt härliga kaffe...kommer sakna det. Och fick skjuts in till stadsbibblan.

Väl framme i stadsbiblioteket står en hord utanför och väntar! Jag kom till bibblan tre minuter i 12 och dom öppnade klockan 12!!! Hade jag absolut ingen aning om! - vilken tur!!

Inte nog med det var jag effektiv i bibblan i lite mer än två timmar TROTS att det satt ögongodis framför mig som jag bara ville kasta mig över!!

Väl när jag var klar skulle jag lämna tillbaka min böcker så erbjuder ett annat ögongodis till gentleman, mig att gå före i kön! YIIHAA!!

När jag sen går på tunnelbanan från rådmansgatan till T-centralen så står jag och väntar på tunnelbanan bredvid en man i sina äldre dar... När tunnelbanan stannar till och dörrarna öppnas står han först framför dörren men blockerar vägen för de andra bredvid (som alla var killar) och säger:
-Damerna först!
-Ahh ÅHH aww TACK så mycket, svarade jag med ett stort leende!
- det är så man ska göra eller hur, säger han och ler!
Vilken fantastisk lite äldre man!

Som sagt Stockholm levererar..kanske är ett tecken på att jag ska stanna hemma? - Not going to happen!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0