Airport feelings

Det känns som om den här veckan har spelat mig ett emotionellt spratt.
Sitter just nu på Thessaloniki's flygplats Makedonia och lyssnar på svensk radio, ska om en timme lyfta mot Rome - Nice och där möter jag upp Johanna och Jessica! Är så exalterad! Laddar mina batterier. Får en dos av hemma och sen tillbaka till underbara Thessaloniki!
Det är nog inte förrän idag när jag själv lämnade mitt lilla hem på Olympiados som jag förstod att detta är faktiskt mitt hem!
Underbara vänner kom förbi för att säga "Hej, hej då" Sandra. Steph. Marie och hennes bästa vän. Det värmer!
Hoppas att Marie och hennes kompis får en galet bra vecka! När jag kommer hem igen ska vi fira Maries födelsedag och det är med ett BAAAAM!

Ha det bra alla! Lidos hus i Frankrike har WiFi så ska FÖRSÖKA att uppdatera er dagligen! PUSSS




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0