Halkidiki paradise

Igår hyrde vi:
Sandra, kilian, jag, verena, luca, Anke, steph, Jesper och Caroline bil till andra fingret i Chalkidiki. Rena rama paradiset!
Då jag är en kortis på bara 160cm så var vågorna lite för jobbiga för mig stundtals då jag hela tiden försökte hålla mig över ytan.
Jag och kilian gick på äventyr och klättrade i bergen och lekte i vågbrynet och efter det hade jag sand precis överallt. Efter flera timmars underbara mys i paradiset med dom allra bästa åkte vi hem och åt på italiensk restaurang för att senare vittna Tyskland vinna över Danmark.

Jag har äntligen köpt en fläkt till mitt rum och känns lite som att jag är otrogen haha! Verkligen älskar den här fläkten! Helt galet vilket bra köp!

Nu är jag Kilian, han syster Verena och jag på iheart och studerar var för sig. Stressen börjar smyga sig på mig och två uppsatser och ett test på torsdag! Sen tar jag examen!!!!!!!!!!

 



RSS 2.0