Nice; Côte d'Azur

Nu sitter jag på flyget till Rom, Italien, där jag ska byta flyg mot Frankrike, Nice!
Kl.11 så möter jag två av mina favoriter Jessica och Johanna! Är så exalterad och glad! Längtar efter er tjejer så mycket!  Det bästa med dessa två är att hur långt ifrån vi än är varandra så vet jag alltid vart jag har dom. Varje gång vi ses känns det som om vi sågs redan igår!
Jessica har bott i Frankrike och rest runt en massa, knappt vart hemma de senaste åren. Men varje gång jag ser henne sprider hon en massa glädje och hon är världens coolaste tjej!
Johanna, Lido, min kära Lido! Vi har med åren kommit mer och mer närmare varandra och utan henne vet jag inte vad jag skulle göra. Även hon är en globetrotter och reser runt. Bott i Australien och Frankrike även fast man är ifrån varandra vet vi alltid att hemma i Stockholm trivs vi som bäst.
6 dagar med er kommer bli galet bra!!
Saknar er! SNART!!!





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0