We are moving closer

Jag sitter just nu framför datorn och gör allt annat än att plugga.
Hösten är nära. Examen är här. SKIT. Jag tar examen nu efter det här. Det har fortfarande inte riktigt sjunkit in men år så otroligt stolt över mig själv. Är så sjukt exalterad för hösten! Är en otroligt lycklig liten Denise och kan inte vänta att få ta tag i allt när jag kommer hem och börja planera.

Jag sitter nu och söker en massa utbildningar eller snarare kurser som kan studeras på distans. Ska även titta runt på internships. Är positivt nervös, exalterad och otroligt lycklig!

Har sökt i Örebro för att min lilla syster ska få behålla min lägenhet vilket jag ska försöka göra möjligt! Massa administrativt som vanligt.

Sen i sommar får vi se om den spenderas på resande fot eller om jag åker hem för att sedan möta upp världens bästa.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0