Date a Greek ?

Idag är det onsdag och Derby i Thessaloniki. I basket.
Jag och några vänner var på en bar som heter "Woodstock" förra veckan och har varit där en gång innan. Så bartendern där kände igen oss. Snackade lite med honom och helt plötsligt blev jag medbjuden på Derby match. ARIS heter laget och jag förmodade att det var Fotboll eftersom det är relativt stort här i Thessaloniki.

Vi bytte nummer. Han heter Nikos. SJÄLVKLART!

I Måndags fick jag ett sms och förfrågan om jag ville följa med honom på Basketmatch. BASKET?! hm. Hade helt fått det helt om bakfoten. Trodde som sagt fotboll. Men sport som sport! Har inga problem att titta på sport och dricka öl. Live som på TV.

Så nu kl. 17.00 ska jag möta upp denna Greek och kl.19.00 är det avspark (??) säger man avspark i basket? Uppkast?! Avkast....? hm.

Är lite nervös. Han köpte biljetten till mig och sa "Det är en present från mig till dig"
Så frågan är: Är jag påväg mot mi första dejt med en greek?




Exalterad men nervös! Ha en bra onsdag alla!!







xxoxxx







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0