Does it work now?

Hey! Sitter i frisörstolen just nu och fixar till mitt blonda hår! Ska bli sommarfin och lägger i lite bruna slingor för att inte ha den hemska mörka kanten i hårbotten.
Folk tror att jag har grekiskt påbrå eftersom jag är blond med mörk hårbotten...det är något jag starkt vill undvika så sprang till hårfrisören!! Jag är ju inte ens mörkhårig. I grund och botten är jag blond. Råttfärgad som vi i Sverige skulle säga.

Frisörskan är Stella och hon driver familje salongen "Hair cut" vilket ligger en gata upp från Kamara.

Bilden nedan har jag visat henne för att hon ska förstå på ett ungefär hur jag vill se ut.

Ha en bra dag! Ikväll är det kursen: language of documentary (exalterad)




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0