High & Lows

Igår var jag verkligen bitter. Bitter på allt. Idag är det nya tag. Har fått inspiration av min lärare om min uppsats och i helgen drar jag till Frankrike och träffar dom absolut bästa i hela världen!! Så har den här veckan på mig att skriva 10 sidor uppsats och sedan läsa mig in på de andra två uppsaterna! HEPP!
Något mer seriöst är att Erasmus bubbland börjar ta slut. De första personerna åker redan hem inom 1 månad. Fina Sandra åker hem den 25:e Juni och det gör även Jesper med. Jag fruktar Juli månad. Är ensam i Thessaloniki halva månaden och jag vet inte vad jag ska göra. Jag vill aldrig att Julimånad ska komma. Jag vill inte säga hej då, jag vill inte att det här underbara livet ska ta slut! Känslan av att kanske aldrig mer se vissa personer igen är hemskt.
Så i juli kan jag antingen:

a) Åka till någon Grekisk ö och söka jobb
b) Resa runt själv (?)
c) Åka hem till Sverige fram och tillbaka
d) Flytta hem....
Så om någon känner någon som söker arbetskraft på någon grekisk ö så vet ni vart jag finns.



xoxo





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0