With you it's always a perfect day


Först av allt vill jag tacka er alla som tycker om att klicka in på min blogg. Besökarna blir bara fler och fler för var dag och det är kul att så många har hittat hit. Om ni tror och tycker att jag kan sprida intressant läsning och underhållning för någon annan, om det så råkar vara en person, så är jag super nöjd. Så sprid sprid sprid min länk gott folk! TACK!

Tillbaka till idag, Tisdagen den 29:e Maj 2012. - Kärlek. Underbar. Trygg. Seriöst. Skratt. Värme. Perfektion. Framtid. Passion. Detta är bara några få av de ord som beskriver den här dagen. Har haft en toppen dag. Visst går det upp och ner ibland. Men det är så livet är ellerhur? Hur vore livet om det bara var bra hela tiden? Det är bergochdalbanan jag rider som får mig att uppskatta de dagar som idag.

Dubbellektion i skolan.
Student restaurangen för CHICKEN TUESDAY!
Hem
Studerat
20.15 Mötte upp Kilian för en fantastisk kväll.
Det var inget komplicerat bara vi två och rekvisita.
En flaska vin
Öl
Snacks
Honungsmelon
Shisha
Filt
Kamera
Bra atmosfär
Vi gick till en park som ligger i närheten av där vi bor och hade en toppen kväll. Bilder beskriver mer än tusen ord så delar med mig av våran engångskamera (via en iphone app) vi lekte med i början av kvällen. Snart fortsätter kvällen med en film "Change up". Väldigt enkel simpel film som man kan somna till. Rekomenderas varmt.
xoxo



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0