FOR REAL?

Ärligt talat. Nej nu idag har vart en irriterande dag. Har känt mig lätt irriterad i hela kroppen idag. Och inte har jag fått utlopp för det heller.

1. Upp klockan 05.20 INGEN njuter av att gå upp så tidigt.

2. Körskoleläraren säger: ja men då beräknar jag att vi behöver 28 lektioner innan du kan köra upp. ÄRLIGT! För er som inte vet har jag redan gått i körskola två gånger. HAR REDAN BETALAT ÖVER 30 000kr för nedrans kortet! VÄGRAR ABSOLUT vägrar att betala för 28 lektioner till.

3. ÖBO - Örebro bostäder. Är det vidrigaste företaget någonsin. Ja tror att alla anställda är på gränsen att antingen hoppa framför tåget eller få ett nervöst sammanbrott. Så otrevliga. Sa upp min lägenhet i Örebro och måste betala två månaders hyra. KUL!

4. Har bytt preventivmedel och måste nu BETALA 316kronor var TREDJE MÅNAD!! fan! Jag vägrar! Fram till och med man är 23år. Jag vägrar att bli 25 då är man ute ur systemet.

5. Missade tåget pga att en lat Tant på Apoteket vägrade trycka på knappen så att det blev min tur.

6. På torsdag ska jag till Tyskland! LÄNGTAR. Men så kom min älskade mamma med nyheten att Lufthansa ska kanske STREJKA!!! Orka!

Nu tänker ni kanske "Nej jag är inte bitter" eller "vilken bitterf*tta hon är" eller varför inte "äh, lägg ner måla inte fan på väggen" som min pappa skulle säga. Ah kanske har ni rätt men idag är det okej, jag bryr mig ärligt inte. Är alldeles för stressad för att få tid med det.

Ska till doktorn imorgon och få bedövning och bli snittad i armen. Toppen av isberget! JIHA!



Postat av: Anna

28 lektioner?! Det är ju helt galet, det är ju ett skämt! Jag tog 16 lektioner, då gick vi igenom allt liksom och det räckte gott och väl. Hur sjutton hade han tänkt att lägga upp 28 lektioner? Lurendrejeri tycker jag att det låter som.

2012-09-03 @ 23:44:47
URL: http://vikingarockaren.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0