Now when I am here

(onsdag)
Det pirrar i min mage medan jag skriver det här. Sitter på ett café i Mainz och väntar på min man.

Den vecka som har gått har varit absolut perfekt. Så många nya intryck och så mycket lycka. Har på senaste tis fått ett par mail (och ett brev som jag kommer att återkomma till) från underbara vänner som berättar hur lyckliga dom är för min skull. Det värmer i hjärtat och jag känner verkligen att jag förtjänar den lycka min man ger mig. Det känns så bra att ha så fina vänner tack! Nu ska jag bara bli en bättre vän och svara :)

Att vara i ett land där jag inte förstår språket är inte den första. Gör det situationen lättare? -Nej.
Ser inte problemet med att jag inte pratar/förstår tyska utan som en motivation att vilja lära mig.

Helgen var magisk! Vi cyklade runt Rhein såg kärleksbron där par sätter fast lås som representerar deras kärlek. Varit i Saulheim den lilla staden som Han kommer ifrån och firade vin-festival. Träffat alla hans vänner, sett han spela handboll och ätit frukost med hans föräldrar.
Vill också påpeka att jag har vart på "stranden" och druckit Mojito i 36graders värme -hela helgen!

Mer update är påväg!

Puss

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/3188913/images/2012/pic_5050bf519606ee067e7e5ead.jpg">https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3188913/images/2012/pic_5050bf519606ee067e7e5ead.jpg" class="image">




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0