Working through

Jobbar lite här och där och försöker få livet i ordning. Kontakter kontakter ekar det i huvudet på mig!
I fredags lämnade min man Sverige för sitt hemland igen. Åkte direkt från Flygplatsen till jobbet. Hem packa.
I går jobbade jag på ett bröllop som var inne på sjöfartsmuseet i Älmsta. En mycket kul lokal för rospiggar! Lite extra cash och efter 8,5h jobb hem till vovven på landet som har under hela tiden vart alldeles själv.

Upp idag och ta första söndagsbussen till Norrtälje...det har ju regnat KONSTANT i snart 48h och det är lera och vatten överallt! Så självklart trillar jag mitt i leran !!! Hela högra sidan var lerig! Kul att sitta på bussen i en timme med en hund, full buss och stinka. (skyller På hunden)

Nu är jag påväg mot Flen för att fira min kusin som idag fyller 30år! HURRA till dig!!
Ikväll åker jag hem till lägenheten för att imorgon förbereda mig för en tidig och fullspäckad måndag!

Ja ni hör! Jag far och flyr överallt! Och kommande vecka är hetsig som få!! Ska försöka jobba alla lediga timmar jag har. Sen på torsdag är jag med min kärlek igen! Då är det min tur att flyga till honom och träffa hans föräldrar för första gången. Jag längtat redan efter honom!

Min syster i bilen. Tar en liten power nap. Vilket jag definitivt också behöver.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0